دل دیونه







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





عضویت

سلام به دوستان گلم برای اینکه به نویسندگان ما بپیوندید لطفا به قسمت عضویت وثبت نام مراجه کنید برای هر چه بهتر شدن وبلاگ خود عضو وب ماشوید

‎‏'دوستت

 

نظرات شما عزیزان:

هم نفس
ساعت12:31---28 مرداد 1391
سلام مرسی که بهم سرزدی توهم وبت قشنگه باافتخارلینکیدمت
تادرودی دیگربدرود


مهدی
ساعت12:30---9 مرداد 1391
ببخشید دوست عزیز مرسی بهم سر زدی

پسرك تك و تنها
ساعت12:13---9 مرداد 1391
سلام قاسم جون
شرمندتم بخدا اين روزا اصلا وقت نميكنم بيام تو نت
درگير كنكورم


Roya s.b
ساعت10:52---8 مرداد 1391
خدایا، حکمت قدم هایی را که برایم بر می داری بر من آشکار کن، تا درهایی را که به سویم می گشایی، ندانسته نبندم
و درهایی که به رویم می بندی ، به اصرار نگشایم


نیلوفر
ساعت10:08---7 مرداد 1391
>سلام به تو دوست خوبم ,,,,,,,,,,,,,,,,,

|نميخواي بيايي من آپ کردم هــــا.!| '""",||_____

|_..._...__________________|====_|___|..,]|

"(@ )'(@ )"'"""""""""""""''"""(@)'(@)"""""( @)

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -


کانیا
ساعت22:47---29 تير 1391
سلام چرا آپ نمی کنی؟
من آپ کردم
بهم سر بزن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط ghasem در 9:39 | |