دل دیونه







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





روزگار

<<به نام خدای عاشقا>> روزگارم بد نیست غم كم میخورم كم كه نه هر روز كمكم میخورم عشق از من دورو پایم لنگ بود غیمتش بسیار دستم تنگ بود گر نرفتم هر دو پایم خسته بود شیشه گر افتاد هر دو دستم بسته بود چند روز یست كه حالم بد نیست حال ما از این و آن پرسید نیست گاه بر زمین زل میزنم گاه بر حافظ تفعل میزنم حافظ فرزانه دل فالم را گرفت یك غزل آمدوحالم را گرفت مازیاران چشم یاری داشتیم خود غلط بود آنچه ماپنداشتیم

‎‏'دوستت

 

نظرات شما عزیزان:

mahsa
ساعت13:17---20 دی 1391
زنـבگـے

چـه بـ ـآ خـلـافـ ـ

چـه بـے خـلـافـ ـ

چـه بـ ـر خـلـافـ ـ

مـے گذرב ...!!


nika
ساعت14:21---8 مهر 1391
گذر کن بر فراز خاکم ای دوست

صفایی ده به قلب پاکم ای دوست

که هر لحظه به یادت هستم ای دوست

بخوان شعری زدوران رفاقت

که در خاک سیاه غمناکم ای دوست


میتی
ساعت20:39---5 مرداد 1391
سلام!
بلاگ ناناسی داری... مطالبتم جالبن!
به بلاگ من هم بیا... مطمئن باش که پشیمون نمیشی.... بدو بیا که آپم و منتظر حضور گرمت....


مهدی
ساعت16:02---5 مرداد 1391
مرسی اومدی بازم بیا ممنوننظر گذاشتی من لینکت کردم

mahsa
ساعت15:44---5 مرداد 1391
سلام عزيز
خوبي؟
ممنونم كه بهم سر زدي و نظر دادي!بازم بيا1!!1
راستي وبت خيلي توپه!
من ميخوام لينكت كنم اما با چه اسمي؟
منو با اسم باتلاق عشق بلينك بعدش بيا بهم خبر بده وبگو با چه اسمي تو رو لينك كنم
ميسي باي


amir17
ساعت1:22---23 تير 1391

salam
خوبي؟
واقعا که وبلاگه عالي داشتي
ممنون ميشم اگ به منم سر بزني
راسي وبلاگم گروهيه و واس اينکه از وبلاگت خوشم اومده رسما ازت دعوت ميکنم که اگه خواسي ميتوني نويسنده وبلاگم بشي،قبول ميکني؟
موفق باشي
فعلا


elnaz
ساعت15:02---21 تير 1391
_____█████____█████
___██♥◊◊◊◊██_██◊◊◊◊♥█


vahid
ساعت0:30---21 تير 1391
سلام عزیزم واقعاً که گل کاشتی ، خسته نباشی .
عزیزم اگه تمایل داری میخوام یه راه کسب درآمد آسان و قابل اطمینان رو بهت نشون بدم که علاوه بر سرگرمی از اینترنت درآمد هم داشته باشی، فقط کافیه با 10الی 15 دقیقه در روز وقت بزاری تا به درآمد مطلوبی برسی من خودم هم عضو این سایت هستم و از اون درآمد دارم و اون رو تضمین میکنم پس به وبلاگ من بیا که راهنمایی و آدرس این سایت رو گذاشتم و ضمناً ثبت نام در این سایت احتیاج به هیچ پولی نداره و رایگانه پس بیا امتحان کن ضرر که نمی کنی!!! با تمام وجود منتظرتم@
وبلاگ من : vahid7274.loxblog.com


پریسا
ساعت19:40---16 تير 1391
سلام وبلاگ خوبی داری ممنون که سر زدیپاسخ:ممنون بازم بیا

نگین
ساعت19:13---14 تير 1391
سلام
چطوری؟
باباماکه هستیم شماازت خبری نیست
میام وبت فقط نظرنمیذارم
موفق باشی
فعلا...


sahra
ساعت18:28---11 تير 1391
slm mer30 sar zadin webe zibayi darin agar mayel be tabadole link bodi khabar bede

nina
ساعت15:26---10 تير 1391
سلام خوبی؟ مرسی که اومدی امیدوارم رشته ای که دوس داری قبول بشی
بدو بیا وبم تولد داریم بدون کادو نیایا کیک بهت نمیدم


Lavin
ساعت23:47---4 تير 1391
ای دوست ، معرفت چیز گرانی است که به هرکس ندهندش !
salam azizam!webet aaaaaaaaaaaalie mamnoon ke behem sar mizani


یار دبستانی
ساعت23:53---3 تير 1391
روزگار غریبیست نازنین...

سلام
وبتون خیلی زیباست. امیدوارم روزگار آبی پیش رو داشته باشی.


سجاد
ساعت16:44---3 تير 1391
مرسی عزیزم من خوبم تو چطوری؟بهترین خبر خودت میدونی بدترین خبر هم . . .

کانیا
ساعت20:37---2 تير 1391
سلام من لینکت کردم تو هم منو بلینک
پاسخ:چشم حتما


کانیا
ساعت11:18---2 تير 1391
سلام قاسم جان
خیلی ممنون که به من سر زدی
وبت خیلی نازه
اگه دوست داشتی بیا باهم لینک کنیم
زودی به من خبر بده


نازنین
ساعت21:35---28 خرداد 1391
سلام داداشم خوبی قربونت برم با تبادل لینک هم موافقم فقط باچه اسمی وارد کنم فدات شم ومرسی ازاینکه بهم سرزدی

mehraban
ساعت16:17---28 خرداد 1391

طعم صداقتت ! را چشیده ام
تعریفی نداشت لعنتــــی!!.
لطفا کمی دروغ بگو
شاید دروغ هایت, صادقانه تر باشد…

سلام دوست عزیز مرسی از حضور سبزت
راستی لینکت کردم منو با اسم خستگی را تو به خاطر مسپار لینک کن البته با آدرسmehrabann27.loxblog.com


سارا
ساعت14:31---27 خرداد 1391
داداشی ادرس وبمو درست وارد نکردی ها یه نگا بنداز مهربون میسی میسی
http://elaheeshg.loxblog.com/


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط ghasem در 2:9 | |