دل دیونه







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





پایان

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
همه چیز به پایان رسید! آری وقت رفتن است... وقت سفر کردن و دل کندن... وقت جدایی... پای رفتن نیست... اما باید رفت... رفت و مقصد را جست! نمی دانم به کدامین سو می روم... اما می روم... باید ادامه داد... هنوز مانده... مسیر طولانی و مقصد دور... هم شادم و هم غمگین!!! شادم از پایان و غمگینم از پایان!!! کوله بارم را بسته ام... آماده ی سفر... اما دل کندن دشوار است از عزیزان!!! رسم روزگار این است... جدایی از کسانی که دوستشان داری!!! سخت است اما چاره ای نیست! دلم برای همه تنگ می شود... رفتن اجباریست... ماندن بعید... تنها باید رفت و سفر کرد!!! تنها باید ادامه داد!!! آری می روم... خدا نگهدار...

‎‏'دوستت

 

نظرات شما عزیزان:

ادی جان
ساعت14:14---12 مرداد 1391
سلام وبلاگت باحاله بیا تبادل لینک من تورو لینک کردم منتظرم توهم منو لینک کنیhttp://love_eddie.loxblog.com

ستایش
ساعت16:54---24 تير 1391
سلام - وب جالبی داری - متنوعه - امیدوارم بهتر از این بشه و خواهد - اگه لینکم کنی خوشحال میشم - دوستدار شما ستایش

سجاد‎ ‎
ساعت17:48---23 تير 1391
لینکم کن لینکت کردم

amir17
ساعت13:22---23 تير 1391
سلام
ممنونم از اینکه اومدی
میگی ممنونم از پیشنهادت یعنی چی؟قبول میکنی یا نه


هانیه
ساعت0:06---17 تير 1391
سلام خیلی خوش حال میشم که بهم سربزنی منو بااسم وخدایی که در این نزدیکیست لینک کن

ELii
ساعت21:22---12 تير 1391
slm
shoma ham web zibaii dari ba matalebe kheyli ziba


sahra
ساعت18:20---12 تير 1391
slm linket kardam mano ba esme (only love) link kon mer30

مسلم
ساعت23:12---7 تير 1391
سلام قاسم چطوری داداش

وبت خیلی خوبه ولی گفتی انتقاد کنم .باشه .اگه تو شکست عشقی خوردی که هیچ اگه نخوردی این قالب وبت رو عوض کن .چون خیلی دلگیره .بازم بیا پیشم . از دستم ناراحت نشیا .من فقط نظر خودم رو گفتم .داداش بزرگت مسلم .
پاسخ:چشم داداش


آواره مرگ
ساعت11:54---1 تير 1391
ممنون که وبم سر زدی و نظر دادی

تنها
ساعت16:00---26 خرداد 1391
لینکم کن

تنها
ساعت15:59---26 خرداد 1391
لینکم کن

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط ghasem در 2:9 | |