دل دیونه







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





‏
حمـاقـت کـه شاخ و دم نــدارد! حمـاقـت یـعنـی مـن کـه اینقــدر میــروم تـا تـو دلتنـگ ِ مـن شـوی ! خـبری از دل تنـگـی تـو نمـی شود! برمیگردم چـون دلـتنـگـت مــی شــوم!!!

‎‏'دوستت

 

نظرات شما عزیزان:

هم نفس
ساعت18:24---26 مهر 1391

هر روز تکراریست
صبح هم ماجرای ساده ایست
گنجشکها بی خودی شلوغش می کنند



آرمتین
ساعت23:08---30 شهريور 1391
سلام. وبلاگ خیلی خیلی خوبیه با تبادل لینک اگه موافقی خبرم کن

arrio
ساعت15:04---29 شهريور 1391
به رسم ادب
سلام
زیبا بود
اما نمکش زیاد


bahar
ساعت11:03---3 شهريور 1391
salamm
mamnoon ke be webe oksijenam sar zadi am man chon kamtar behesh sar mizanam kamenteto dir didam...
moshkelesh hal shod az ghaleb bood..
amma hamin emrooz bia camentam bede ...
manam azhaye bazikone morede alaghato mizaram too web..


iliya
ساعت14:06---14 مرداد 1391
سلام.لينكت كردما...
باي


دلتنگ
ساعت15:57---11 مرداد 1391
سلام.وبت خیلی جالبه.اگه با تبادل لینک موافقی بهم خبر بده.بهم سربزن.بای بای.....

farinaz
ساعت12:49---5 مرداد 1391
akhey!webet khili ba ehsase man k angusht kuchikeye shoma ham nemisham
darbareye tabadole link ham ba eftekhar ghabule


مبینا
ساعت17:19---1 مرداد 1391
سلام.میشه بهم بگی چه جوری باید آهنگ گذاشت.منم وبلاگمو تو همین لاکس بلاگ ساختم هرکاری میکنم پخش نمیشه توی وبلاگم

رها
ساعت12:23---26 تير 1391
سلام.گفتي اي كاش تونظرسنجيم سايرمواردم ميذاشتم.سايرمواردمثل چي؟

milad
ساعت7:25---25 تير 1391
سلام دوست گلم وبلاگ خوشگلی داری خیلی مطالبت هم جالبه مایل بودی با هم تبادل لینک کنیم

مهرداد
ساعت20:16---18 تير 1391

"به نام آنکه اشک راآفرید تا سرزمین وداع آتش نگیرد"
سلام
وبلاگ زیبایی داری
ماهرروز به روزیم
آماده تبادل لینک با شما هستیم اگر موافق هستی ما رو لینک کن و بعد از طریق لینک اتوماتیک ما خودت رو لینک کن
بعدشم ما اومدیم به شما سر زدیم شما هم یه سری به ما بزنید :
نگی که نمیتونم بیام
کار دارم
بعدا میام
اینترنتم قطع شد
نتونستم بیام
حواسم نبود نیومدم
رفتم نهار نتونستم بیام
خوشحال میشیم شما هم یکی از نویسندگان وبلاگ گروهی ما بشی
باسپاس- مهرداد از بزرگترین وبلاگ گروهی ایران


کاش یکم بارون بگیره
ساعت0:03---17 تير 1391
من نه عاشق هستم و نه محتاج نگاهی که بلغزد بر من
من خودم هستم و تنهایی و یک حس غریب
که به صد عشق و هوس می ارزد



سلام وب زیبایی داری
به منم سر بزن


یکتا
ساعت15:54---16 تير 1391
سلام و عرض ادب...وبلاگ بسیار زیبایی دارید خوشم اومد...

موفق باشید .پاسخ:مرسی گلم چشات خوب میبینه


حانیه
ساعت0:58---15 تير 1391
حمـاقـت کـه شاخ و دم نــدارد! حمـاقـت یـعنـی مـن کـه اینقــدر میــروم تـا تـو دلتنـگ مـن شـوی! خـبری از دلتنـگـی تـو نمـی شود! برمیگردم چـون دلـتنـگـت مــی شــوم
در ادامه این مطلب بنظر من باید اینو نوشت:
...اما جای ترا خالی میبینم، چون دلتنگم نشدی رفتی!!!
زیبا بود مرسی


ندا (مستعار)
ساعت13:44---14 تير 1391
سلام امید وارم حالت خوب باشه اگه با تبا دل لینک موافق باشی به من خبر بده.............

elnaz
ساعت23:23---12 تير 1391
سلام...چطوری؟؟؟

_______________¶¶¶¶¶¶
__________¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶
_____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶
_¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
¶¶¶__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
_¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
___ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ [█]¶¶¶¶¶
____¶¶¶¶¶ [█] ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
_____¶¶¶¶¶¶¶`▼´¶¶¶¶¶¶
______¶¶¶¶¶¶¶·♥·¶¶¶¶¶
__¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤¶¶¶¶¶¶¤’¤’ ¤’¤’¤’¤’¤
__¶¶¶¶¶’¤’¤’¤’¤’¤I T.’¤’¤’¤’¶¶¶¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤’ ¤¶¶¶¶¶¶¶¶
¶¶____ ¶¶¶¶¶’¤’¤’¤’¤’¶¶¶¶¶____ ¶¶
¶¶_____ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶
_¶¶___¶¶¶¶¶________¶¶¶¶___¶¶
__¶¶¶¶¶¶¶¶___________¶¶¶¶¶¶
(♥)¤ª˜¨¨¨¨˜ª¤(♥)¤ª˜¨¨¨¨˜ª¤(♥)< br />
آپم...بدو بیا منتظرم نذاریااااااااا


mammad
ساعت15:07---12 تير 1391
salam webet alie be manam sar bezan age doost dashti mano ba deadlove link kon montazeram man linket kardam nazar yadet nare.bye

راضیه رضایی
ساعت14:34---12 تير 1391
مي گويند: شاد بنويس. نوشته هايت درد دارند!
و من ياد مردي مي افتم كه با كمانچه اش گوشه خيابان شاد ميزد ...
اما با چشمهاي خيس ...

###################

مرسی بهم سر زدی.بازم بیا پیش من.

راستی وبلاگت هم زیباستپاسخ:مرسی بابت متن قشنگت


fa
ساعت10:37---12 تير 1391
salam
sharmande vali dige kheyli jelfe..
yekam kaftar bazie..
ghasemmmmjoooon


novina
ساعت14:53---10 تير 1391
salam webe jalebi dari khosham oumad...bazam bem sar bezan

رهاجونی
ساعت9:29---8 تير 1391
سلام چه وبلاگی به به

از پسرا بعیده بابا

بازم بهم سر بزن
پاسخ:مرسی ولی مگه ما پسرا دل نداریم بابا بخدا ماهم دل داریم


negin
ساعت14:30---7 تير 1391
salamonaleykom

hale shoooma?????

vala gharaz az mozahemat in bod ke begam vebe zibayi dari baradar

dost dashti khahareto...yani vebe khahareto link kon

va behesh khabar bd ke linket kona

miiiiiiiiiiiissssssssssssss iiiiiiii dadash

behem sar bezanپاسخ:مرسی خواهر جان خیلی باحالی حتما بهت سر می زنم


تنها
ساعت22:57---6 تير 1391
ببخشید باچه آدرسی لینکتون کنم؟؟؟
اگه دوست داشتیدمنو با نام"هنوز بی تو زنده ام...باورت میشود؟؟؟"لینکم کن...ممنون


تنها
ساعت22:54---6 تير 1391
سلام...خوبی؟؟؟ممنون که بهم سر سزدی...خوشحال شدم...بازم بهم سربزن...وب قشنگی داری
ولادت سرچشمه نور امام حسین(ع)حضرت عباس(ع)وامام سجاد برشما وخانواده محترم هم مبارک


دختر جهنمي
ساعت16:14---4 تير 1391
خدايا....
خيلي ها دلمو شکستن......
شب بيا باهم بريم سراغشون......
من نشونت ميدم
تو
ببخششون.......
: S


maryam
ساعت10:10---4 تير 1391
salam misi ke be webam sar zadi webe nazi dari ba ejaze linket mikonam

sarisa
ساعت1:53---4 تير 1391
mersi omadi asisam ghorbonet venet khoshkele bery noce.vaghean injoorie?boro to vebam bekhooon va j bede

مدیریت وبلاگ دختر دریا
ساعت19:26---3 تير 1391
وبتون واقعا جالبهمطالب زیبایی داریدممنون که به ما سر زدید.منتطرتون هستیم

موفق باشید


سارا
ساعت17:31---3 تير 1391
میسی مهربون منم به نوبه ی خودم ولادت اقا عبدا الحسین (ع) رو تبریک میگم موفق باشی

ps
ساعت16:29---3 تير 1391
سلام.ممنونم بابت اون جمله زیبا.واقعا به موقع بود
پاسخ:خواهش رفیق


مریم
ساعت5:07---3 تير 1391
ممنونم نازنینم ، منم این اعیاد فرخنده رو بهت تبریک میگم، شاد زی و شادی آفرین

barbi
ساعت22:15---2 تير 1391
سلام عزيزم وب جالبي داري به منم سربزن

لیلا
ساعت18:04---2 تير 1391
جالب بود اما چرا اینقدر غم
پاسخ:خوب دیگه من باغم وتنهایی رفیق شدم بیشتر بهم خوش میگزره مرسی که بهم سر زدی


ps
ساعت0:15---2 تير 1391
سلام.بابت نظرتون ازتون متشکرم.لطفا منو لینک کنید.من لینکتون کردم.
پاسخ:خواهش میکنم رفیق


زهره
ساعت10:54---1 تير 1391
در این شهر صدای پای مردمی است که همچنان که تو را میبوسند،طناب دار تورا می بافند!



مردمی که صادقانه دروغ می گویند و خالصانه به تو خیانت میکنند



در این شهر هرچه تنهاتر باشی پیروز تری



سلام بازم بهم سر بزن همیشه آپم
پاسخ:مرسی قشنگ بود حتما بهت سر میزنم


fah
ساعت2:19---1 تير 1391
salam ghasem jan,omidvaram harja hasti halet khub bashe...mamnun az nazaret duste khubam,az webet kheyli khosham umad.dust dashti tabadole link konim khabaram kon,flan bye

sara
ساعت13:54---31 خرداد 1391
سلام وب عاشقونه ي قشنگي داري اهنگه وبتم قشنگه
پاسخ:مرسی لطف دارین


darya
ساعت16:37---29 خرداد 1391
salam linkidamet.u ham mano ba esme ss501 va adrese www.korea-217.loxblog belink.bye bye

darya
ساعت13:29---29 خرداد 1391
salam.webe jalebi dari.ok man linket mikonam.age khasti mano belinki behem begoo ta behet begem ba che esmi mano link koni.
پاسخ:مرسی حتما


پردیس
ساعت11:48---29 خرداد 1391
دلنشین مینویسی ...

fateme
ساعت9:48---29 خرداد 1391
سلام منو با این اسم لینک کن : *dokhmal_khoshel* و با این آدرس : www.dokhi_dokhi.loxblog.com.... لینکتو واسم بفرست

Lavin
ساعت0:27---29 خرداد 1391
SALAM MAMNUN KE BE WEBAM SAR ZADIN!!!webet va matalebet aaaaaaaaaaaaalie

Nina
ساعت16:54---27 خرداد 1391
سلام خوبي؟ مرسي اومدي مطالبتو دوس دارم قشنگن خسته نباشيد



باشه من لينكت ميكنم پاسخ: مرسی رفیق خوب دوست خوبم واسه همین روزاست


mina0098
ساعت12:41---27 خرداد 1391
to vebam pm dade bodi to ham veb ghashnghi dari mofag bashi

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط ghasem در 23:54 | |