دل دیونه







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





میرم

!!‎میرم‎ ‎‏ شنیدم داره تو قلبت یه نفر جامو میگیره دیگه هیچکی نمیتونه جلو اشکامو بگیره نیستی و دارم میسوزم گریه داره حال و روزم نمیدونم چرا ؟اما تورو دوست دارم هنوزم بعد از تو توی دلم نیمه شبا هیچی جز غم نیست حسرتت موند به دلم واسه غمام هیچی مرحمنیست با یادت امشب شدم دیوونه بی تو غصم روی این شونه دیگه نمیاد صدات توی این خونه :: :: به تو میگم که نشو دیونه ای دل به تو میگم که نگیر بهونه ای دل من دیگه بچه نمیشم آه دیگه بازیچه نمیشم به تو میگم عاشقی ثمر نداره واسته تو جز غم دردسر نداره من دیگه بچه نمیشم آه دیگه بازیچه نمیشم من دیگه بچه نمیشم آه دیگه بازیچه نمیشم قلبمو زیر پا گذاشتی رفتی تو منو مبتلا گذاشتی رفتی به غم زمونه ای دل منو جا گذاشتی رفتی به خدا منو رسوا کردی ای دل همه جا مشتمو وا کردی ای دل فتنه برپا کردی ای دل منو رسوا کردی ای دل می دونم تو دیگه عاقل نمیشی تو دیگه برای من دل نمیشی میدونم تو دیگه عاقل نمیشی تو دیگه برای من دل نمیشی من دیگه بچه نمیشم اه دیگه بازیچه نمیشم من دیگه بچه نمیشم اه دیگه بازیچه نمیشم بهت گفتم عاشق نشم بهتره شنیدی ولی راهمون این نشد بهت گفتم اما یه لحظه چشات من عاشق شدم حتی غمگین نشد بهت گفتم عاشق نشم بهتره تو چشماتو بستی هوا سرد شد تو یک لحظه دل بستی و تو یه آن کنارم بمون هات برگرد شد به من حق بده به من حق بده از تو برگردمو با تنهایی و هق هق ام سر کنم به من حق بده به من حق بده دیگه عاشق نشم به من حق بده بلکه باور کنم من از یاد تو رفتم و قانع ام به این که هنوز یاد تو با منه به این که هنوز داره رویای تو به خواب من خسته سر میزنه نمی خوام کسی از تو دورم کنه نه نمی خوام که یاد تو یادم بره به من حق بده دیگه عاشق نشم بهت گفتم عاشق نشم بهتره :

‎‏'دوستت

 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط ghasem در 1:21 | |