دل دیونه







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





!!‎شکسته‎ ‎‏ شکستند دل نازکم ، بس نبود؟! تفال به قران زدند ، بس نبود؟! ببافتند آسمان و ریسمان به زحمت به هم ، برایم خدایی این همه درد ،بس نبود؟ بگفتند که صد جد آنسوتر اش چنین و چنان کرده اند، بس نبود؟ به جرم نکرده محکوم شدم بگفتند جلف و لا یعقل است، بس نبود؟! هنوزم تو خواهی صبوری کنم؟ شب و روز من شد سیه ، بس نبود؟! نه دیگر بس است، هر چه دیدم بس است! نه دیده، که هر چه شنیدم بس است! بدان گرچه تا بینهایت نکویی کنم چنان سنگدل اند که فریاد برارند ، بس نبود!!

‎‏'دوستت

 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط ghasem در 22:43 | |