دل دیونه







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





دلنوازان

!!‎غروب‎ ‎‏ توروازخاطرم برده تب تلخ فراموشي دارم خوميكنم بااين فراموشي وخاموشي چراچشم دلم كوره عصاي رفتنمسسته كدوم موج پريشوني توراز ذهن من شسته خدايا فاصلت تامن خودت گفتي كه كوتاهه ازاين جاكه من ايستادم چقدرتاآسمان راه من ازتكراربيزارم ازاين لبخند پژمرده ازاين ا حساسه ياسي كه تورازخاطرم برده به تاريكي گرفتارم شبم گم كرده مهتاب بگيرازچشماي كورم عذاب كهنه خواب چراگريه ام نمي گيره مگه قلب من ازسنگه خدايا من كجا ميرم كجاي جاده دل تنگه مي خوام عاشق بشم اما تب دنيانميزاره سرراه من درخت سيب مي كاره

‎‏'دوستت

 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط ghasem در 23:51 | |